SuperUser Account
/ دسته ها: مقالات معماری

مجری کابینت ام دی افmdf

آشپزخانه قلب خانه شماست فضایی است که معمولا اعضای خانواده را دور هم جمع می کند ومی تواند به فضایی دوستانه و صمیمی مبدل شود.البته مهم این است که آشپزخانه شما به گونه ای باشد که کاملا متناسب با نیاز ها و سبک زندگی شما باشد و بتواند بخوبی پاسخگوی آن باشد.نکات مهمی در مورد دکوراسیون آشپزخانه وجود دارد از قبیل این که تجهیزات و وسایل آشپزخانه در کجا قرار گیرند تا کاربردی ترین حالت را برای شما داشته باشند ویا سبک کانتر جلوی آشپزخانه طوری باشد که به زیباتر شدن و صمیمی تر شدن فضای آشپزخانه کمک کند ودر عین حال حداکثر کاربری را داشته باشد البته این به مدرن یا کلاسیک بودن طراحی آن هم بستگی دارد.

کابینت ام دی افmdf

امروزه برای ساخت بیشتر کابینت آشپزخانه از ام دی افmdf به جای تخته های نئوپان (تخته سه لا) استفاده می شود. و همچنین ام د ی اف ‎ برای ساخت کمد و د کوراسیون د اخلی , د یوارهای چوبی هم استفاده می شود.

یک کابینت مقبول باید دارای جنس بدنه روکش ملامینه باشد و لبه های بدنه آن با نوار پوشیده شود تا تیزی های آن را بگیرد و آسیب نزند، اما در حال حاضر اکثر بدنه کابینت های آشپزخانه نئوپان است و دارای کیفیت خوبی نمی باشند بنابراین بهترین نوع بدنه کابینت ام دی اف (کابینت MDF ) است و نسبت به دیگر کابینت ها کابینت ام دی اف (کابینت MDF ) مقاومت بیشتری دارد و ضد آب است.

مطلب قبلی طرح و اجرا کابینت آشپزخانه چوبی
مطلب بعدی ساخت کابینت آشپزخانه ام دی افmdf
Print
1984 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید
DNN