SuperUser Account
/ دسته ها: مقالات معماری

طرح و اجرا پارتیشن تک جداره

پارتیشن اداری یکی از انواع جداکننده‌های کاذب و موقتی در فضاهای اداری است، که از آن برای نظم بخشیدن، زیباسازی، بهینه‌سازی و ایجاد فضاهای خصوصی و نیمه خصوصی جهت فراهم کردن محیطی آرام و دوری از سر و صدا و دیگر عوامل برهم زننده تمرکز کارکنان و بهبود بازدهی آنان مورد استفاده قرار می‌گیرد. 

به علت تنوع در طرح، ارتفاع، نوع کاربری، ترکیب‌بندی رنگ، متریال و ملزومات آن می‌تواند مکمل مناسبی در طراحی دکوراسیون فضاهای اداری باشد، ضمن آنکه این محصولات قابل نصب و اجرا به صورت مستقل (بدون آسیب رساندن به کف اصلی فضا) و جابجایی آن و در صورت لزوم اصلاح متراژ می‌باشد. پارتیشن اداری به دو نوع تک‌جداره و دوجداره به ترتیب با یک جدار شیشه و چوب و دو جدار شیشه و چوب با قابلیت آکوستیک کردن آن و ایستایی بالا تقسیم بندی می‌گردد.

پارتیشن تک جداره

پارتیشن تک جداره جداکننده ای سبکتر و مقرون به صرفه تر از انواع دیگر جداکننده ها است، که قابلیت ایستایی در ارتفاع های مختلف جهت ایجاد فضا های خصوصی و نیمه خصوصی را دارد و با توجه به موقعیت قرارگبری آنها در فضا و طرح کلی چیدمان و نیازهای مشتریان با افزودن کمد، قفسه بندی و فلاور باکس می توان بر زیبایی آنها افزود.
 پارتیشن تک جداره از تلفیق ام دی اف (با دو نوع روکش ملامینه یا فرمیکا) و شیشه (ساده، راه مات سند بلاست و طرح آرم شرکت) با نسبتهای مختلف و توجه به نیاز و نظر مشتریان تولید و اجرا می گردد.

مطلب قبلی طراح و مجری کابینت آشپزخانه
مطلب بعدی اجرا کننده پارتیشن تک جداره ام دی اف mdf
Print
1919 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید
DNN