بازسازی خانه در تهران
mohamad ghojavand
/ دسته ها: مقالات معماری

بازسازی خانه در تهران

بازسازی خانه

من محمد قجاوند مهندس معمار و مجری پروژه های ساختمانی هستم

در تمامی بازدیدها و مشاوره ها با کارفرمایان و مالکین مهمترین موضوع صداقت پیمانکار میباشد در راهنمایی درست و اصولی و احتیاط در هرگونه مشاوره .

همیشه بودجه کارفرما مهمترین آیتم در مشاوره صحیح میباشد که بتوان بهترین طرح را ارائه داد متناسب با بودجه و سپس اولویت بندی موارد بر اساس نیاز کارفرما .

بعضا بودجه و زمان دو عامل مهم در تدوین قرارداد و اجرایه پروژه میباشد . شفافیت در هزینه ها و بررسی الزامات اولیه برای پرهیز از هر گونه هزینه مازاد و دوباره کاری میباشد .

و ارزش ملک فعلی از مهمترین موارد میباشد که آیا هزینه مناسب برای بازسازی باعث خلق ارزش افزوده میباشد ، به طور مثال متریالی که برای خانه 30 ساله استفاده میگردد با خانه 5 ساله متفاوت است از نظر هزینه و انتخاب مصالح ، نباید مصالح گرون و به دور از صرفه اقتصادی صرفا به منظور زیبایی استفاده گردد ؛ هدف اصلی از بازسازی فارق از بحث زیبایی و عملگرایی باید با توجیه اقتصادی همراه باشد .

استفاده از رنگها باید متناسب با متراژ خانه و میزان نور باشد ؛ و تمامی مصالح باید متناسب سن و شناسنامه بنا تهیه و اجرا گردد .

متاسفانه گاها در قراردادهای مدیریت پیمان هزینه های بسیار زیادی بابت کابینت ، کف ، سقف و کارهای دکوراتیو انجام میپذیرد که تمامی به ضرر کارفرما میباشد .

ما سعی میکنیم بهترین مشاوره را برایتان ارائه دهیم ؛ شاید با شما کار نکردیم ولی میتوانیم با مشاوره اصولی در هزینه های شما صرفه جویی کنیم.

مطلب قبلی بهترین راه برای انتخای شرکت بازسازی
مطلب بعدی بازسازی ساختمان و بررسی عوامل موثر در هزینه‌های آن
Print
1031 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید
DNN