SuperUser Account
/ دسته ها: مقالات معماری

اجرا پارتیشن ام دی اف mdf ترک اداری

پارتیشن ام دی اف ترک اداری

عموما پارتیشن ها به دو دسته صنعتی و اداری تقسیم می شوند. اینکه واژه پارتیشن (Partition) اولین بار کجا آمده است و چگونه مورد استفاده قرار گرفته شده است بر کسی آشکار نیست ولی آنگونه که از برخی منابع می آید این واژه برداشتی مفهومی از کلمه لاتین  cubiculum بمعنای اطاقک های بدون سقف می باشد. در اواخر دهه 50 میلادی اولین نسل پارتیشن ها در آمریکا که عمدتا پارتیشنهای اداری بودند، وارد بازار شدند. گفته شده در ابتدا اصطلاح Action Office بجای پارتیشن متداول بوده. همچنین باوربرخی از کارشناسان بر این است که نمایش پارتیشن های اداری یا بعبارت بهتر دفاتری که با صفحات عمودی از هم جدا شده بودند اولین بار توسط کمپانی های فیلمسازهالیود انجام پذیرفته.

ایجاد یک فضای بسیار زیبا با ترکیب پارتیشن های تمام ام دی اف و شیشه ای میسر می شود. استفاده از بافت شفاف شیشه درکنار بافت مات روی سطح ام دی اف ترکیب خارق العاده ای بوجود می آورد.
ترکیب پارتیشن شیشه و تمام ام دی اف قطعاً یک طراحی خاص و معمارانه را در فضای اداری رقم خواهد زد. معمولاً در بیشتر موارد از پارتیشن به خاطر عبور نور استفاده می گردد. ولی ترکیب فضاهای بسته و شیشه با توجه به نوع طراحی، فضایی بسیار دلنشین را ایجاد می نماید. در بسیاری از موارد طراح به علت محدودیت در استفاده از شیشه مجبور به استفاده از پارتیشن تمام ام دی افmdf می شود که با استفاده از یک طراحی هوشمندانه می توان به فضای دلخواه خود دست یافت.

مطلب قبلی فروش پارتیشن ترک اداری
مطلب بعدی طراحی و فروش پارتیشن تک جداره ام دی افmdf
Print
1450 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید
DNN