نصب کابینت ملامینه
SuperUser Account
/ دسته ها: مقالات معماری

نصب کابینت ملامینه

نصب کابینت ملامینه

برای طراحی آشپزخانه بیش از هر اتاق دیگری در خانه نیازمند دوراندیشی و آماده سازی هستید، چه بخواهید به دلیل خش افتادن سطوح کار دست به تعویض آنها و اقدام به خرید یک برند جدید بزنید و یا تصمیم به تغییر مدل آشپزخانه تان داشته باشید و یا تنها قسمتی از کابینتها را عوض کنید اجرای آشپزخانه باید بگونه ای باشد که اولویتها و نیازهای شما را در برگیرد. هماهنگی بین راحتی، تاثیرگذاری و زیبایی راز یک آشپزخانه کامل است.پس آشپزخانه ای را خلق کنید که بهترین امکانات را برای زندگی شما به ارمغان آورد.
درمورد بدنه ی کابینت باید به دو نکته ی اصلی توجه نمود : جنس بدنه کابینت باید با مغز ام دی اف یا نئوپان و با روکش ملامینه ساخته شده باشد و نکته ی دوم این می باشد که لبه بدنه کابینت نوارکاری شده باشد تا نمای زیبایی به کار بدهد ، البته رنگ نوارکاری باید همرنگ و یا متناسب با رنگ کابینت باشد. در بازار ایران ، کابینت‌ها اکثرا با بدنه نئوپان و روکش کاغذی و نوار اطویی ساخته می‌ شوند که این نوع کابینت کیفیت خوبی ندارد و استفاده از این نوع بدنه در کابینت آشپزخانه شما توصیه نمی گردد. یعنی بهتر می باشد جنس بدنه کابینت نیز از نوع MDF انتخاب گردد.

در سطح جهاني روكش‌هاي ملامينه داراي بيشترين استفاده بوده و بعد از آن به ترتيب روكش‌هاي چوبي ، روكش‌هاي كاغذي ، رنگ ،‌لامينت‌ها و روكش‌هاي ترموپلاستيك PVC قرار دارند. 

مطلب قبلی فروش کابینت آشپزخانه ملامینه
مطلب بعدی طراح و مجری کابینت آشپزخانه ملامینه
Print
1377 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید
DNN