SuperUser Account
/ دسته ها: مقالات معماری

طراح و مجری پارتیشن ام دی اف mdf اداری

ایجاد یک فضای بسیار زیبا با ترکیب پارتیشن های تمام ام دی اف mdf و شیشه ای میسر می شود. استفاده از بافت شفاف شیشه درکنار بافت مات روی سطح ام دی افmdf ترکیب خارق العاده ای بوجود می آورد .

طراح و مجری پارتیشن ام دی اف mdf اداری

ترکیب پارتیشن شیشه و تمام ام دی افmdf قطعاً یک طراحی خاص و معمارانه را در فضای اداری رقم خواهد زد. معمولاً در بیشتر موارد از پارتیشن به خاطر عبور نور استفاده می گردد. ولی ترکیب فضاهای بسته و شیشه با توجه به نوع طراحی، فضایی بسیار دلنشین را ایجاد می نماید. در بسیاری از موارد طراح به علت محدودیت در استفاده از شیشه مجبور به استفاده از پارتیشن تمام ام دی افmdf می شود که با استفاده از یک طراحی هوشمندانه می توان به فضای دلخواه خود دست یافت .

در دهه های گذشته این پارتیشن ها که اغلب از چوب ساخته می شدند به صورت مجموعه ای بلند تا سقف امتداد می یافتند و در نهایت، طبقات آن فضایی برای قراردادن اشیا تزئینی که از دو سو قابل رویت بودند، به شمار می رفت.

این جداکننده ها اغلب در میان دو فضای پذیرایی و نشیمن طراحی می شدند. برای ایجاد پارتیشن درفضا پلان فضای مذکور را طراحی کنید، مقیاس را در اندازه و محل قرارگیری پارتیشن مدنظر قرار دهید. 

مطلب قبلی مجری پارتیشن ام دی افmdf ترک اداری
مطلب بعدی بازسازی پارتیشن ام دی اف mdf اداری
Print
1900 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید
DNN