SuperUser Account
/ دسته ها: مقالات معماری

اجرای پارتیشن اداری

با تقسیم فضا از طریق دیوارها و دیوارکشی بین مقاطع مختلف کاری، مي‌توانيد فضایی با چند کاربري طراحی كنيد.
امروزه تقسیم فضا به صورتی انجام می شود که جریان سیال انرژی و سبک معماری و طراحی داخلی در کل مجموعه، قابل حرکت و رویت باشد و وحدت طراحی فضا بوسیله دیوارهای بلند جداکننده، از بین نرفته باشد. این گونه تقسیم بندی، به ویژه در سیستم های اداری که مجزا هستند اما اشراف مدیریت به کل سیستم وجود دارد، تقسیم بندی شناور نامیده می شود و نوع جداسازی را پارتیشن بندی شناور می نامند. پارتیشن (partition) به معنی جداسازی و قسمت بندی است.
  امروزه انواع متنوع و متعددی از پارتیشن در بازار موجود است که نصب و اجرای پارتیشن ها مانند دیوار، نقش جداکننده را در فضا ایفا می کند و از طرفی به علت تنوع در فرم، اندازه، نوع کاربری، متریال، رنگ، بافت و ...، عنصری کامل کننده در طراحی فضا به شمار می آید. 

اجرای پارتیشن اداری

پارتیشن قابلیت پنهان کردن فضاهای پرت ، و یا ایجاد قسمت جدید بابت انباری  را دارد.
پارتیشن میتواند برای ایجاد فضا و محیط جدید در اتاق هایی با متراژ بالا و تبدیل آن به دو اتاق با متراژ مناسب استفاده شود که در این صورت با صرف اندکی هزینه برای پارتیشن بندی می توان از صرف هزینه گزاف و سنگین خرید یا اجاره آپارتمان بزرگتر خودداری نمود و در هزینه های خود صرفه جویی کنیم . با کمی درایت و تیزهوشی و مدیرت وقت و بودجه و منابع و با انتخاب پارتیشن اداری مناسب به فضای کار و تجارت اضافه نمود .

مطلب قبلی فروش پارتیشن اداری
مطلب بعدی نصب پارتیشن اداری
Print
2169 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید
DNN