SuperUser Account
/ دسته ها: مقالات معماری

نوسازی کابینت چوبی

آشپزخانه به عنوان قلب خانه از اهمیت خاصی بر خوردار است و همانطور که میدانیم کابینت اصلی ترین بخش و قسمت آن است. در ادامه نمونه هایی از شیکترین مدل های کابینت آشپزخانه را باهم خواهیم دید .

امروزه مدل ها و البته جنس های مختلفی در صنعت کابینت به چشم میخورد که همین موجب سخت تر شدن انتخاب مدل و رنگ کابینت میشود پس بهتر است این انتخاب با دقت انجام شود چرا که تغییر دکوراسیون آشپزخانه پر هزینه و مشکل است .

نوسازی کابینت چوبی

کابینت چوبی یکی از انواع مدل کابینت آشپزخانه می باشد که هم اکنون نیز طرفداران زیادی دارد. در قدیم اکثر کابینتها به شکل کابینت قهوه ای رنگ چوبی با رنگ روشن یا تیره گردویی بودند ولی با روی کار آمدن mdf و سایر متریالهای کابینت سازی رفته رفته کابینتهای چوبی جایگاه کمتری در این بازار به دست آوردند. ولی همچنان کابینت چوبی به عنوان یک مدل کلاسیک دکوراسیون آشپزخانه استفاده می شود. کابینتهای چوبی نیز هم اکنون حالت مدرن به خود گرفته اند و در کنار مدلهای کلاسیک با طراحیهای جالبی رنگ و لعاب خاصی به آشپزخانه می دهند .

کابینت چوبی همچنان دارای زیباییهای خاص خود می باشد و در عکس کابینت هایی که در این پست آورده شده است به انواع رنگ و مدلهای خاص دکوراسیون چوبی آشپزخانه پرداخته شده است.

مطلب قبلی نوسازی کابینت آشپزخانه چوبی
مطلب بعدی بازسازی کابینت آشپزخانه ام دی افmdf
Print
2050 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید
DNN