SuperUser Account
/ دسته ها: مقالات معماری

اجراکننده پارتیشن تک جداره

پارتیشن تک جداره جداکننده ای سبکتر و مقرون به صرفه تر از انواع دیگر جداکننده ها است، که قابلیت ایستایی در ارتفاع های مختلف جهت ایجاد فضا های خصوصی و نیمه خصوصی را دارد و با توجه به موقعیت قرارگبری آنها در فضا و طرح کلی چیدمان و نیازهای مشتریان با افزودن کمد، قفسه بندی و فلاور باکس می توان بر زیبایی آنها افزود.
 پارتیشن تک جداره از تلفیق ام دی اف mdf(با دو نوع روکش ملامینه یا فرمیکا) و شیشه (ساده، راه مات سند بلاست و طرح آرم شرکت) با نسبتهای مختلف و توجه به نیاز و نظر مشتریان تولید و اجرا می گردد.

پارتیشن تک جداره

عموما پارتیشن ها به دو دسته صنعتی و اداری تقسیم می شوند. اینکه واژه پارتیشن (Partition) اولین بار کجا آمده است و چگونه مورد استفاده قرار گرفته شده است بر کسی آشکار نیست ولی آنگونه که از برخی منابع می آید این واژه برداشتی مفهومی از کلمه لاتین  cubiculum بمعنای اطاقک های بدون سقف می باشد. در اواخر دهه 50 میلادی اولین نسل پارتیشن ها در آمریکا که عمدتا پارتیشنهای اداری بودند، وارد بازار شدند. گفته شده در ابتدا اصطلاح Action Office بجای پارتیشن متداول بوده. همچنین باوربرخی از کارشناسان بر این است که نمایش پارتیشن های اداری یا بعبارت بهتر دفاتری که با صفحات عمودی از هم جدا شده بودند اولین بار توسط کمپانی های فیلمسازهالیود انجام پذیرفته ..

مطلب قبلی مجری پارتیشن ام دی اف mdf ترک اداری
مطلب بعدی اجرای پارتیشن تک جداره ام دی اف mdf
Print
1990 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید
DNN