فعالیت تیم

هزینه بازسازی شرکت
SuperUser Account
/ دسته ها: مقالات معماری

هزینه بازسازی شرکت

دغدغه بسیاری از افراد در هنگام بازسازی شرکت ، برآورد هزینه بازسازی ساختمان می باشد. هزینه بازسازی شرکت، به میزان تخریب و چگونگی بازسازی شرکت بستگی دارد. برای مثال آیا در نظر دارید تغییراتی کلی در طراحی شرکت ایجاد نمایید یا تنها به بازسازی قسمت هایی از شرکت فکر می کنید؟ بدین منظور باید لیستی تهیه نمایید و اولویت های بازسازی را در آن مشخص کنید.

در صورتی که قصد داشته باشید دیوارها را مقاوم سازی کرده و یا ترکیب آن ها را تغیییر دهید مسلما هزینه ی بیشتری نسبت به زمانی که تنها قصد بازسازی قسمت های سطحی مثل کاغذ دیواری و کابینت را داشته باشید، اعمال خواهند شد. بنابراین هزینه بازسازی با قسمت هایی که قرار است بازسازی شوند نسبت مستقیم دارند.

پارامتر دیگری که در هزینه بازسازی شرکت تاثیرگذار می باشد، انتخاب نوع مصالحی است که قصد دارید از آن ها استفاده نمایید. زمانی که از مصالح با کیفیت تر استفاده شود، هزینه بیشتر خواهد شد. برای مثال استفاده از سنگ ساختمانی طبیعی می تواند هزینه های انجام این کار را بالا ببرد. به طور کلی می توان گفت، متوسط هزینه بازسازی شرکت با توجه به تصمیم گیری در مورد چگونگی بازسازی شرکت می تواند متغیر باشد

مطلب قبلی مراحل کار شرکت بازسازی ساختمان
مطلب بعدی بازسازی ساختمان اداری
Print
2254 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید
DNN