نصب کابینت ام دی اف mdf ترک
SuperUser Account
/ دسته ها: مقالات معماری

نصب کابینت ام دی اف mdf ترک

کابینت های آشپزخانه ام دی اف mdf از لحاظ جنس روکش و قیمت به چند دسته تقسیم می شوند:
- کابینت تمام ام دی اف که بدنه و درب ام دی اف می باشد که با توجه به مارک mdf (ایرانی یا خارجی) تفاوت قیمت دارند.
- کابینت بدنه نئوپان و درب ام دی اف که در این نوع کابینت برای پایین آوردن قیمت ، بدنه آن را از نئوپان می سازند در این حالت ظاهرا با mdf فرقی ندارد ولی در باطن چیز دیگریست و استفاده از آن پیشنهاد نمی گردد.
- کابینت ام دی اف با درب پروفیل: پروفیلها ابزارهای پیش ساخته ای هستند که بنا به نیاز بصورت قاب درآمده و درون قاب یک ام دی اف 8 میل یا پروفیل 8 میل استفاده شده و تشکیل درب می دهند.
- بدنه mdf درب هایگلاس براق: ام دی اف هایگلاس همان mdf است که روکش آن نوعی پلاستیک براق است امروزه خواهان بسیار زیادی پیدا کرده ولی استفاده از آن نیاز به مراقبت ویژه دارد زیرا روکش آن نسبت به اشیاء تیز و ضربه مقاوم نیست و بر روی آن ایجاد خط و خش می کند.
- درب روکش pvc: در این حالت mdf خام بوسیله روکش های پی وی سی توسط دستگاه پرس روکش می شود این حالت موقعی استفاده می شود که بخواهیم نقشهایی توسط cnc روی mdf بتراشیم و سپس آنرا روکش کنیم.
- صفحات کابینت نیز رنگها و ضخامتها و جنس های متفاوتی دارند صفحات در ضخامتهای 3/2 و 5 سانتی متر از جنس mdf با روکش hpl و هایگلاس و صفحات سنگ مصنوعی (کورین) در ضخامت 5 سانتی متر موجود می باشد.

کابینت آشپزخانه ام دی اف ترک نیز از انواع مرغوب می باشد و نصب  کابینت آشپزخانه ام دی اف mdf ترک نیز آشپزخانه را زیباتر میکند.

مطلب قبلی طراحی کابینت ام دی اف mdf ترک
مطلب بعدی فروش کابینت آشپزخانه ام دی اف mdf ترک
Print
1447 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید
DNN