SuperUser Account
/ دسته ها: مقالات معماری

بازسازی پارتیشن ام دی اف mdf اداری

 

 پارتیشن ام دی اف mdf اداری

پارتیشن امکان جداسازی قسمت ورودی ساختمان و راهرو های منتهی به اتاقها را از فضاهای دیگر میسر میسازد .

پارتیشن میتواند باعث جداساختن قسمت هال از سایر قسمتهای یک آپارتمان اداری شود .

پارتیشن قابلیت پنهان کردن فضاهای پرت ، و یا ایجاد قسمت جدید بابت انباری  را دارد .

پارتیشن میتواند برای ایجاد فضا و محیط جدید در اتاق هایی با متراژ بالا و تبدیل آن به دو اتاق با متراژ مناسب استفاده شود که در این صورت با صرف اندکی هزینه برای پارتیشن بندی می توان از صرف هزینه گزاف و سنگین خرید یا اجاره آپارتمان بزرگتر خودداری نمود و در هزینه های خود صرفه جویی کنیم . با کمی درایت و تیزهوشی و مدیرت وقت و بودجه و منابع و با انتخاب پارتیشن اداری مناسب به فضای کار و تجارت اضافه نمود .

ایجاد یک فضای بسیار زیبا با ترکیب پارتیشن های تمام ام دی افmdf  و شیشه ای میسر می شود. استفاده از بافت شفاف شیشه درکنار بافت مات روی سطح ام دی اف mdf ترکیب خارق العاده ای بوجود می آورد .

ترکیب پارتیشن شیشه و تمام ام دی افmdf قطعاً یک طراحی خاص و معمارانه را در فضای اداری رقم خواهد زد. معمولاً در بیشتر موارد از پارتیشن به خاطر عبور نور استفاده می گردد. ولی ترکیب فضاهای بسته و شیشه با توجه به نوع طراحی، فضایی بسیار دلنشین را ایجاد می نماید. در بسیاری از موارد طراح به علت محدودیت در استفاده از شیشه مجبور به استفاده از پارتیشن تمام ام دی اف mdf می شود که با استفاده از یک طراحی هوشمندانه می توان به فضای دلخواه خود دست یافت.

بازسازی پارتیشن ام دی افmdf اداری در مجموعه آذین دکو انجام میگیرد.

 

مطلب قبلی بازسازی پارتیشن اداری
مطلب بعدی طراحی پارتیشن ام دی اف mdf ترک اداری
Print
1771 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید
DNN