SuperUser Account
/ دسته ها: مقالات معماری

اجرا کابینت های گلاسHigh Glass

امروزه در بیشتر خانه های مدرن, از کابینت های گلاسHigh Glass که نمونه ای از کابینت های ام دی اف با روکش براق هستند، استفاده می شود. 

اجرا کابینت های گلاسHigh Glass

مهمترین دلیل این مسئله زیبایی این کابینت ها می باشد. کابینت های گلاسHigh Glass براق و صاف و صیقلی است و از این رو نمای زیبایی به آشپزخانه می دهد. به علاوه این کابینت ها از آن جایی که براق می باشند, خود می توانند منبعی از نور به شمار روند.
 از طرح های جدید و کاربردیکابینت های گلاسHigh Glass می توان به نمونه های سفید آن اشاره کرد.. این کابینت ها به خصوص برای آشپزخانه هایی که نور کمتری دارد, مناسب تر بوده و موجب روشنایی آشپزخانه می شود.


کابینت های گلاسHigh Glass از جنس کابینت های ام دی اف می باشند, با این تفاوت که سطح آن ها با روکش پلاستیکی و براق و شیشه ایی مانند پوشانده شده است
 از آن جایی که این روکش ها در طرح ها و رنگ های مختلفی تولید می شود, کابینت های گلاسHigh Glass را می توان در طرح ها و رنگ های متنوعی طراحی نمود. با توجه به دکوراسیون آشپزخانه می توان از این کابینت ها استفاده نمود. تصاویر زیر نمونه هایی از مدرن ترین طراحی کابینت های گلاسHigh Glass به رنگ های قرمز و نارنجی و بنفش و … را نشان می دهد.

مطلب قبلی فروش کابینت
مطلب بعدی فروش کابینت های گلاسHigh Glass
Print
1997 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید
DNN