خدمات بازسازی مدرن
SuperUser Account
/ دسته ها: مقالات معماری

خدمات بازسازی مدرن

خدمات بازسازی مدرن

خدمات بازسازی مدرن در زیرشاخه های دکوراسیون لوکس به حساب می آید.

این روزها لوکس بودن و مدرن بودن سازه و دکوراسیون داخلی آنها در فروش آن واحدها و همچنین در جذب مشتری و حفظ روحیه ی افراد حاضر در آن محیط ها تاثیر بسزایی دارد.

بازسازی ساختمان ممکن است گاهی برای یک ساختمانی صورت بگیرد که کاملا دچار خرابی شده است و متروک شده است و طی تعمیرات ساختمان دوباره قابل سکونت میشود و میتوان دوباره از آن استفاده کرد .

اما در موارد دیگر کارفرمایان به شرکت بازسازی ساختمان مراجعه میکنند که بخشی از ساختمان دچار خرابی شده است و با تعمیر یا ترمیم آن بخش میتوان خانه را بازسازی کرد .

گاهی هم ممکن است بخواهیم بازسازی خانه خود را تغییر دهیم و آن را به فضایی مدرن و دکوراسیون لوکس تبدیل کنیم و ضمن ترمیم فضاها و مواردی که دچار خرابی شده است ، تغییری هم در چیدمان ، مبلمان ، رنگ ها و متریال های فضای داخلی خانه داشته باشیم .

رنگ دیوار ها و پوشش آن را تغییر دهید

ممکن است به این فکر افتاده باشید که دیگر از این رنگ های به کار رفته در دیوار ها یا متریال های آن خسته شده اید و دیگر آنها قدیمی شده اند و باید رنگ جدیدی به آن زده شود و تغییری در آن ایجاد کنید تا فضایی مدرن در خانه تان به وجود آید . استفاده از ترکیب های رنگی جذاب و ایجاد هارمونی رنگی درست در خانه ، انتخاب رنگ های مناسب با فضا و هماهنگ با سلیقه ی مشتری و تعویض یا ترمیم متریال های خراب و رنگ و رو رفته میتواند اثرات مثبتی در مدرن شدن فضای منازل مشتری داشته باشد .

در بازسازی و دکوراسیون داخلی میتوان از کاغذ دیواری های جذاب و شیک استفاده کرد تا هم هزینه های بازسازی آپارتمان کمتر شود و هم زیبایی کار افزایش پیدا کند . استفاده از بافت ها و نقوش گرافیکی نیز میتواند در زیباتر کردن فضای داخلی و دیوار ها تاثیر داشته باشد .

نوسازی کف منزل

در خانه هایی که از موکت و فرش در تمام فضای خانه استفاده نمیشود و کف خانه در معرض دید هست ، برای مشتری اهمیت دارد که این کف خانه تمیز ، سالم و جذاب باشد . در خیلی از مواقع کف خانه به دلایل متفاوت ممکن است دچار خرابی و ترک خوردگی شود و نیاز به بازسازی و ترمیم یا حتی تعویض آنها وجود داشته باشد . انتخاب یک متریال مناسب با فضا و ابعاد آن اهمیت بالایی را داراست . باید در انتخاب این متریال کف به مرغوبیت و کیفیت آن توجه ویژه ای شود تا دوباره در مدت زمان کمی دچار خرابی نشود و بتوان از آن مدت زمان زیادی استفاده کرد . در کنار کیفیت رنگ متریالی که در کف خانه استفاده شود مهم است . این رنگ باید هماهنگ و در تعادل با رنگ کلی خانه و دیوار ها و سقف باشد و با مبلمان خانه نیز هم خوانی داشته باشد و بتواند هارمونی رنگی مناسبی را در خانه ایجاد کند .

بازسازی آشپزخانه

آشپزخانه جز فضاهایی است که بازسازی و نوسازی در آن قسمت خانه ها بیشتر انجام میشود . میتوان گفت آشپزخانه قلب خانه به شمار میرود و میتوان با تکینک ها و ایده هایی جذاب آن را به فضایی عملکردی و مدرن تبدیل کرد . میتوان این بازسازی در بازسازی ودکوراسیون داخلی آشپزخانه صورت بگیرد و با یک تغییر چینش کابینت ها و متریال آنها فضای آشپزخانه را به کلی تغییر داد . در بسیاری از موارد دیگر بازسازی آشپزخانه میتوان آشپزخانه های سنتی را به آشپزخانه ای مدرن تبدیل کرد . با اوپن کردن فضای آشپزخانه یا ایجاد آشپزخانه ای جزیره ای میتوان حالتی مدرن را برای فضای آشپزخانه ها ایجاد کرد .

منابع نوری را درست جایگذاری و انتخاب کنید

در بازسازی ساختمان برای اینکه بخواهیم آن را مدرن کنیم به مسئله ای که باید توجه کرد محل قرارگیری منابع نوری سقفی ، دیواری و ایستاده است . برای نورهای سقفی میتوان از نورهای مخفی یا در معرض استفاده کرد که متناسب با ابعاد فضایی خانه و موقعیت آن میتوان از آنها بهره برد.

باید توجه داشت که با توجه به ابعاد ، موقعیت و سلیقه مشتری باید تصمیم بگیریم کدام خانه ها باید پرنور  و درخشان باشند و کدام خانه ها نیاز ندارند که پرنور باشند و از نورهای ملایم و متوسط برای آنها باید استفاده کرد .

مراحل بازسازی خانه

(خدمات بازسازی مدرن )داشتن یک نقشه کلی و تعیین نیازها: این مرحله می تواند به صورت نقشه ای بر روی کاغذ پیاده شود. داشتن دقت و رعایت نکات لازم در این مرحله می تواند منجر به تسریع در باقی مراحل بازسازی خانه و یا برعکس موجب سردرگمی و اشتباه در مراحل بعد شود. بهتر است در صورت نداشتن تجربه و مهارت کافی در این زمینه با کارشناسان و پیمانکاران خبره بازسازی منزل مشورت نمایی.

  • محاسبه میزان هزینه های مورد نیاز: مرحله بعد از تعیین نقشه نهایی، برآوردقیمت بازسازی خانه و بودجه بندی می باشد. این کار هم می تواند توسط یک متخصص شرکت بازسازی خانه و هم می تواند توسط خود مالک انجام شود. در این مرحله هزینه های لازم برای تهیه متریال و مصالح مورد نیاز و دستمزد نیروی انسانی لازم برآورد می شود. آنچه که در این مرحله بسیار اهمیت دارد مدیریت درست هزینه هاست که خرید یک خانه کنلگی وبازسازیآن را بسیار به صرفه تر از خرید یک خانه نوساز می نماید.
  • انجام مقدمات بازسازی خانه: پس از طرح هدف و نقشه و برآورد هزینه های بازسازی خانه قبل از شروع عملیات بازسازی، بایستی مقدمات آن را فراهم کرد. این مقدمات علاوه بر اخذ مجوز بازسازی می تواند شامل مواردی به شرح زیر باشد:

ایده برای بازسازی خانه (خدمات بازسازی مدرن)

  • قبل از انجام عملیات بازسازی، در صورت عدم تعویض شیرآلات، لوله کشی ها و برق کشی خانه از سالم بودن آنها اطمینان حاصل نمایید.
  • اگر کاربازسازی خانه را به شرکت ها و پیمانکاران متخصص در این زمینه واگذار می کنید حتما قبل از انجام عملیات به طور کاملا رسمی قرارداد بازسازی را تهیه و به امضای طرفین برسانید تا ملزم به اجرای آنچه توافق شده است باشند.
  • بهتر است در صورت بازسازی های ریشه ای اعضای خانواده را در محل دیگری ساکن نمایید و در صورت نیاز خانه را تخلیه یا لوازم منزل را به صورت بسته بندی شده در یکی از اتاق ها قرار دهید.
  • در تهیه متریال و مصالح مورد نیاز قبل از انجام پروسه بازسازی دقت داشته باشید که تا جایی که بودجه اجازه می دهد مواد با کیفیت تر و به روزتری خریداری نمایید.
  • در صورت انجام پروسه بازسازی به دست خودتان، قبل از شروع عملیات، مطالعات و آگاهی های خود را در این زمینه افزایش دهید. به کارگیری یک کارگر با تجربه نیز می تواند کمک بزرگی در انجام عملیات بازسازی باشد.
  • بازسازی: این مرحله شامل اجرا و پیاده سازی آنچه که در سه مرحله قبل برای آن برنامه ریزی کرده اید می باشد.

 

مطلب قبلی بازسازی خانه قدیمی
مطلب بعدی بازسازی خانه
Print
1434 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید
DNN